lördag 7 juli 2007

5 timmar avklarade, bara 3,5 kvar...

Sitter på jobbet och systemet är nere och inte en endaste en verkar ha strömavbrott. Så jag sitter alltså och tråkar ihjäl mig tillsammans med mina tre kollegor. Det. Finns. Inget. Att. Göra.

Så. Jag har spelat tetris, Super Mario Online samt Happy Pill (fråga inte). Jag har läst alla jag känners bloggar. Jag har läst alla jag inte känners bloggar. Jag har beställt kläder från LaRedoute efter att ha blivit oerhört imponerad av alla modebloggar jag läst.

Kanske jag också borde börja blogga lite mer om vad jag har på mig? Okej, då kör vi.

Dagens outfit:
  • en grön tröja från Stadium (har ingen aning om vilket märke)
  • svarta mjukisbyxor (även de från Stadium nu när jag tänker på det)
  • ett grått linne från H&M
  • randiga sockar från Lindex (tror jag?)
  • inga smycken alls
  • hår i rufsig snodd (alltså rufsig som i rufsigt, inte rufsigt som i oj så sexigt och medvetet stylat)

Inte så imponerande när jag ser det i skrift. Inte så imponerande annars heller om jag ska vara ärlig.

Guuuuuud vad uttråkad jag är..... Just när jag skriver detta så spelas Madonna på Rix.

Time goes by so slowly, so slowly... waiting for your call, waiting for your call...

Tell me about it.

Inga kommentarer:

.