tisdag 10 juli 2007

Bloody Tuesday

Det regnar i Umeå idag. Ett ganska skönt regn, mjukt och varmt liksom. Man fattar inte riktigt att det regnar, man tror på nåt sätt att det bara duggar lite lätt ända tills man kommer in och inser att man är dyngsur.

Efter blodgivningen (som jag sköt upp till idag) tänkte jag ta en sväng till Myrorna. Jag har, ända sen svärisarna var här, varit så himla sugen på att förnya lägenheten lite. Och jag hatar egentligen Jysk/IKEA just för att alla vet vart man har köpt det och alla har samma sak stående i sin egen hall. Hellre då en snygg och lite udda möbel som ingen annan nånsin kommer kunna ha eftersom ingen annan sådan möbel finns. Iallafall inte på Jysk eller IKEA. Ha.

Hursomhelst. Jag blev, som alltid, sjukt trött och vinglig efter blodgivandet så planen för dagen blev istället naturgodis, soffa och Agatha Christie.

Inga kommentarer:

.