måndag 9 juli 2007

Måndag: ledig

Förra veckan jobbade jag sex dagar av sju och den sista timmen igår var jag ganska less. Inte ett samtal till, inte ett samtal till. Piiip. Jaha. Ett till då, men sen får det vara nog. Idag är jag iallafall ledig och fast jag egentligen har ett ton finska att ta itu med så ska jag unna mig en helt egen ledig dag idag och bara strosa runt hemma (eller om jag kommer på nåt roligare ställe - där).

Fick just ett mail från La Redoute och mina kläder är påväg nu, jippi! Men när jag såg beställningslistan kändes den lite mager på nåt vis. Blev det verkligen bara fem plagg? Det kändes som att jag shoppade helt besinningslöst den där kvällen. Hm. Well, well.

Idag ska jag:
  • tvätta (något jag inte har gjort på flera veckor och nu är det kris)
  • pyssla lite i köket
  • träna
  • sola (solarium!!)
  • lämna blod
  • läsa ut "Dolken från Tunis" (att påstå sig älska deckare och aldrig ha läst Agatha Christie känns inte helt okej)
So long!

Inga kommentarer:

.