måndag 28 april 2008

Censur

Den här bloggen har dött lite senaste tiden. Ofta har jag mycket jag vill skriva men som inte riktigt får komma ut. Jag censurerar mig själv hela tiden med resultat att det inte blir något resultat. Det var faktiskt roligast i början innan nån visste att bloggen fanns för då fanns ingen som kunde ta illa upp av det jag skrev.

Jag hade till exempel velat skriva om vissa vardagliga saker, till exempel den till lägenheten begränsade landssorgen som rådde i lördags när Manchester United förlorade, men eftersom vardagen har en väldigt stor del Pojkvän i sig så låter jag bli. Jag hade också velat skriva i detalj om hur grymt trevligt det var i lördags med fest med vänner och hundar och barn och lindans och jordkällare och insmugglad öl på uteställen men det går liksom inte heller.

Så det enda jag egentligen känner att jag helt utan risk kan berätta är att jag har skavsår och vätskefyllda blåsor på tårna tack vare de nya skorna jag köpte i helgen. Jepp. Det var det. Och det kanske inte var det trevligaste men man får vara glad för det lilla.

Inga kommentarer:

.