måndag 28 april 2008

Fejkvegetarian drömmer om köttpizzor

Skulle lätt kunna vara en Aftonbladetrubrik, eller hur? Apropå ingenting så drömmer jag väldigt mycket. Det gör väl egentligen alla människor men jag kommer faktiskt också ihåg drömmarna rätt bra. (Tror det är för att dom får så mycket uppmärksamhet.)

Igår pratade jag med mamma i telefonen samtidigt som jag åt bakispizza till frukost. Mamma frågade vad för pizza jag åt och jag svarade "Vegetarian". "Ahaa..." svarar mamma med den där förstående inne-i-den-fasen-var-det-ja-röst.

Följaktligen drömde jag inatt att svärisarna var på besök. Och allt dom ville äta var extremt köttigt. "Råbiff skulle vara riktigt gott, har ni ätit det nån gång? Annars skulle pizza med köttfärs smaka bra."

Undrar som alltid vad det kan betyda. Förslag mottages tacksamt.

Inga kommentarer:

.