lördag 19 april 2008

Mitt nya liv no. 472

Japp, nu har jag ett nytt liv igen. Varje gång jag tränar tror jag att det är början på nåt nytt. Minne som en guldfisk, minst sagt. Men det känns verkligen så! Var nyss ute och promenerade och upptäckte (nästan) av en slump att det finns en perfekt femkilometersrunda alldeles utanför vårt hus! Den här gången ska jag verkligen hålla mig fast i mitt nya liv och verkligen börja med de där morgonpromenaderna jag har tänkt på/pratat om hur länge som helst. Jag börjar på måndag. Yes.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh var finns den femkilometers-rundan? jag letar efter en femkilometersrunda att springa som träning inför vårruset :)

Den sista bloggaren sa...

Om du springer ner vid "oss" mot Nydalasjön och tar till vänster. Då kommer du till Kinabron. Spring över den och fortsätt ända tills du är vid Tomtebo då du svänger höger så du kommer till trafikljusen vid Ålidhem. Sen är det bara att springa vidare så komer du in på cykelvägen tillbaks måt Nydalahöjd igen. Hälften av vägen är asfalt och hälften är oasfalt (grus?). Enligt googlemaps så ska det vara ca 5 km, ev lite under. När ska man förresten anmäla sig till Vårruset? Har ni anmält ett lag eller? Kram

.