torsdag 3 januari 2008

En släng av hypokondri på morgonkvisten

Sitter på jobbet och allting är lugnt, vilket är skönt för då hinner jag kolla lite nyheter och blixtuppdatera bloggen innan jag börjar jobba på riktigt. Sista dagen idag och det på riktigt den här gången (tror jag). Jag lämnade till och med in mitt passerkort igår.

Har en liten fråga förresten: I natt vaknade jag, sådär som man gör ibland, för att jag låg obekvämt. Armen var ovanför huvudet och axeln var i en halvkonstig vinkel. Just när jag skulle rätta till armen så "lossnade" nåt i axeln och plötsligt var det inte obekvämt längre, även om axeln nu var halvt ur led. Ska axlar kunna göra så? Trött som jag var så somnade jag om ganska fort men nu känns hela axeln konstig och det ilar i armen. Nån som vet vad det beror på?

Inga kommentarer:

.