fredag 11 januari 2008

Tunnelseende

För tredje dagen i rad var det igår återigen familjerätten som gällde. Jag vet inte hur många arvskiften jag har trasslat till vid det här laget. Igår kväll var hjärnan så fullproppad av bestämmelser och krånglig lagtext att jag inte hade kunnat läsa mitt eget namn om det så stod framför mig skrivet i eld. En öl på Rött fick avsluta dagen men något speciellt bra sällskap kan man inte anklaga mig för att ha varit. Fyra roliga tjejer och ett knäpptyst dumstirrande miffo. Aja, jag antar att det går över nångång kring den sjuttonde.

Idag tog jag mig sovmorgon och snoozade till tidens ände eller åtminstone tills duschen blev ledig. Familjerätten har fått sitt och idag är det skadeståndsrätt som gäller. Hur svårt kan det vara egentligen? Kanske till och med kan ta en vakenkväll med pojkvännen ikväll om allt går väl.

Inga kommentarer:

.