söndag 19 augusti 2007

Jag hade behövt ramla av en häst nu.

För att bli pigg alltså. Jag tror det är mamma som brukar säga så? Hur som helst så beskriver det väldigt bra hur det känns just nu. Jag har varit konstant trött sen i måndags då jag började jobba natt. Dygnsrytmen har blivit helt förstörd och jag vaknar på natten och är klarvaken och hungrig och sen är jag trött som ett as när jag ska jobba och bara sitter där som en zombie och fattar inte vad jag gör. Fast i min trötta kropp utrustad med en gummihjärna. Nån som har en vild häst att låna ut?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lıselott! Jag kommer ınte ın pa mın maıl eller resedagboken. Vet ınte vad som ar fel! Men vı har det toppen har! Vı har skıckat vykort ıdag och hoppas att dom kommer fram:) Hotellet ar fınt och Marmarıs med. Vı ater gott och badar...Havet ar varmt och smakar salt som det ska=). Det ar sa fınt har...! ha det toppen nu!KRAM//Amanda och danıel

Den sista bloggaren sa...

Åh vad jag också vill vara där!!! Ha det så bra och var rädd om varandra! Kram /L & T

.