torsdag 4 mars 2010

Efterlysning

Hmm. För tillfället har jag svårt att koncentrera mig. Min högra skinka har träningsvärk (jag kommer bli asymmetrisk) och jag får det inte att gå ihop med transporter norröver. Jag skulle behöva ta mig från Umeå till Luleå den 19 mars. Gärna också tillbaka till Umeå eller kanske fortsätta norrut till Gällivare och vintermarknaden. Det viktigaste är att jag är i Luleå den 19 mars klockan 16. Känns onödigt dyrt att betala 300 spänn för en enkelresa till Luleå när man kan åka hela vägen till Gällivare för 400... Önskar jag kunde säga att money is not an issue here men det vore att ljuga å det grövsta.

Nån som vet nån som ska färdas norrut och som vill ha trevligt sällskap (dvs mig) med i bilen?

3 kommentarer:

R sa...

Det är ju tämligen vanligt att det går att åka gratis mellan Umeå och Luleå (om man står ut med att gå från Kallax, aljavascript:void(0)ternativt betala flygbussbiljett), via

Hertz Freerider

Den sista bloggaren sa...

Tack för tipset!!

Amanda- sa...

Hade jag varit ledig hade jag gladeligen följt med dig !!! KÖRT med dig:)

.