måndag 15 mars 2010

Tillbaka till verkligheten

Om någon har saknat mig de senaste dagarna så har min frånvaro berott på att jag har varit ute på Norrlandsturné i helgen. Mycket trevligt! Dock så bestämde sig min mobil i fredags för att dennes tid var kommen och när jag äntligen fick tag på en lånemobil (tack A och D!) så hade jag fyra meddelanden i röstbrevlådan (alla från samma nummer).
  1. "Hej, tänkte bara säga hej..."
  2. "Hej din fisgök! Varför svarar du inte?"
  3. "Lever du?"
  4. "Numret hem till din familj är följande..."

Inte meningen att vara otrevlig men vad gör man när tekniken sviker? Jag är hemma nu iallafall och allt är väl. Önskar bara att helgen hade kunnat vara lite längre.

Vad jag skulle vilja ha läst innan tentan. Väldigt långt från verkligheten idag. Men dagen är lång!

Nu: tentaplugg

Inga kommentarer:

.