fredag 5 mars 2010

Friday I'm in love!

Först av allt: Grattis Syster som klarade uppkörningen idag!!

Dagen har, förutom lite nervositet å systers sida, varit lugn. Lite plugg först och sen hade en av korridorsgrannarna styrt upp en after work på Scharinska. Mycket trevligt! Gaiakollektivet soundcheckade när vi kom så vi fick livemusik till pizzan. (Väldigt dåligt ur LCHF-synpunkt men veckan förstördes kostmässigt redan i onsdags då jag fick akuta muffinscravings så det kunde liksom inte bli så mycket värre... intalar jag mig.) Dessutom hade de glömt låsa upp ytterdörren så vi fick smita in bakvägen. Därmed kan jag bocka av backstagehäng på helgens att göra-lista, wohoo!

Resten av kvällen har tillbringats i horisontalläge med en tv, en telefon och en bok som enda sällskap. Mycket trevligt även det.

Nu: försöka torka det, ehm, artificiellt förstärkta pigmentet innan jag somnar (och lakanen bildar ränder på mina armar)
Imorgon: hemlig loppis med E & J

1 kommentar:

Amanda- sa...

Åhhh, vad du är snäll som var nervös för min skull:)!!

kram

.